Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Lorenz - 9 oktober 2013 20:58

Delar några bilder på en stark Lorenz.
Han växer, är nu uppe på 920 gram och 35 cm lång! Till helgen firar vi troligtvis kilot! Läkarna har nu vågat säga att vi med 95% säkerhet kommer att komma hem, vilket har lättat mammahjärtat. Han sägs vara lungfrisk och ännu har ingen allvarlig komplikation tillstöt och riskerna minskar för varje dag. Vardagen har börjat bli hanterlig även om en del dagar är mer smärtsamma än andra. Men i det stora hela rullar allt på som det önskas. En frisk kille som dessutom lyckats få sin mamma att lägga på sig några kilo av alla timmar liggandes med sin prins. Jag önskar jag kunde ge den viktökningen till någon bättre behövande med andra ord min son! Idag har jag tittat tillbaka på lite bilder och man förvånas över hur mycket som har hänt, håret har växt och han har börjat bli en riktig bebis! Idag har jag lämnat lilleman några timmar med personalen för att unna mig massage och en timmas träning. Vilket var välbehövligt! Man är glad över att veckorna springer iväg, snart är det jul och då hoppas vi på att få vara hemma. Men först ska vi se till att skinkorna på lilleman fylls ut och att vi helt kommer ur respiratorn!

En pigg och alldeles underbar liten kämpe!

Det tar på krafterna att växa...en stor gäsp!

Bebismys när den är som bäst!

Han förstår inte hur lugnt och skönt han har det här. När han kommer hem blir livet tufft...

Lorenz håller ett hårt grepp om Tintins hand!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards